jag kan inte


gillar denna bild,dock blev jag lite halv suddig sådär :)



hej bloggen!

Jag kan inte somna:(

En vän sa för någon dag sedan att det som bloggar kan inte ha något speciellt liv..
OM man tänker efter,som jag gjorde. I en blogg skriver man oftast vad man gör, - hej nu äter jag kexchocklad. jag skriver när det hänt något nytt hejdå.. - hej nu tog jag ett glas vatten och ringde min kompis Helena.. lixom varför ska andra människor läsa någon annans liv? dock sa jag inte att jag bloggade:D Jag kom fram till att en blogg är bra tidsfördriv men man ska inte överdriva.. Ett par inlägg om dagen räcker gott. Nu har inte jag gjort inlägg på ca en vecka,hehe fullt upp

Sälen resan var galen,berättar den i ett senare inlägg.

Seyyyaaa


Kommentarer
Postat av: Amanda

Allt bra? :)

2011-04-09 @ 00:06:31
URL: http://mmaannddii.blogg.se/
Postat av: Amanda

Härligt att höra! Med mig är det helt OK.

Vad har du för dig då? :)

2011-04-09 @ 14:46:34
URL: http://mmaannddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0