allsång på skansen mm

Hejsan fina fina fina!!

Förlåt för no-blogging, fullt upp och inatt slagga jag hos bästa Clara:)

Skansen igår med tjejerna,det var trevligt osv! Och vi var så klart med på allsången, det var en överraskning att jason Derulo kom efter programmet. Han sjöng låten "Don't wanna Go home".

okej... jag skulle ha skrivit detta inlägg igår men jag somna dock vid datorn på sängen,jätte mysigt eller? :( nej






Håkan Hellström ♥


→ INNAN ←

→ EFTER ←

Lina klev i bajs :D


"åh,min man!"


Clara visar stolt upp sitt SL kort med Victoria och Daniel på!


haha,det sr ut som fåglarna är vildsvinets barn!!!!!!


gullig! ♥


okej,på tal om bajs i tidigare bild.. CLARA SATTE SIG I BAJS!
MYSIGT VA?


Ulrik Munter♥♥♥ och Måns (haha)


JASON DERULO








PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken fin blogg du har! :)

Jag har en tävling på min blogg som avslutas 10/7, Checka gärna in den om du är intresserad! :)

2011-07-08 @ 08:36:44
URL: http://jempiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0