Diary ♥


källa, we ♥ it

jag börjar direkt, 1 poäng! :D

jag vill börja skriva dagbok,det är ju fettans ballt att ha i framtiden! ellerhur?
Jag kommer ihåg när jag var liten,eller liten och liten, jag gick nog 2an eller 3an. Jag hade fått en dagbok,men en liten söt hunvalp utanpå.
Dagboken hade ett litet lås med en mininyckel, urgulligt ! ♥

Jag tog då med denna bok till skolan för att visa hur stolt jag var! Och ja bara råkade(eller inte) lämna boken o-låst på en bänk. "Killarna" i klassen såg det och tog den,sen blev det "tjejerna jagar killarna" . Man skrek såhär lite tillgjort "neeeeej,öppa den inte,jag döööör vad pinsamt...!" (men man menade ju dock tvärtom lixom ; "JAJA,öppna,öppna,öppna nu så du kan få se alla kärleks listor och vad jag skrivit,snälla jag ber dig")

Min mormor brände upp sin dagbok när hon blev lite äldre, 16 kns? Mamma gjorde likadannt som mormor. Hon ångrar sig såklart nu för det! Därför vill jag ha en. Mysigt sen att sitta med hela familjen,barn,barnbarn(om jag nu får någon,ingenting är självklart. go Evelina,posetiva tankar nu,okej?) att titta tillbaka i sedan,läsa,skratta och njuta av gamla tider!

haha jag skulle faktiskt kunna tänka mig att göra en sänhär vad heter det? framtidsgrej man gräver ner i jorden och öppnar sedan 10 år senare? Ganska kul grej,fiffigt fiffigt!

Nu kom farmor och jag ska städa mitt rum med detsamma säger hon! bäst att passa sig haha! :D
Kram♥

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Klokt inlägg Evelina! Jag håller verkligen med, det skulle vara ballt.

Men man glömmer ju att skriva .. iallafall jag. Men har man bestämt sig så går det allt ;) <3

2011-06-23 @ 22:54:47
URL: http://photobymathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0