jag vaknade imorse och slängde en snabb koll på kl..

jag vaknade imorse och slängde en snabb koll på klockan.. runt 6 var den. på tok,på tok för tidigt!!!
Igår läste jag nämligen en bok, i bilen, stående, liggande ,sittande...ja,överallt kan man säga. Bokens namn lyder;  damdamdamdaaa linas kvällsbok!
sov ingenting inatt idag i princip, läste ut boken imorse!

Idag har jag fan grinat två gånger, en gång ett antal gånger till en bok(linas kvällsbok hahaha) och den andra till filmen "älska mig" (haha,jag som aldrig gråter till filmer förutom när det handlar om hästar,sånt går inte) jag brukar ..inte vara så känslig av mig men på sistone så smäller det till bara , ganska skönt att få ur sig!

passar syrran förfullt.. va lekte en "rolig" lek. Leken gick ut på att jag skulle peka på olika personer på en bild och sedan fråga vm det var jag pekade på och hon(Olivia) skulle besvara frågan.. OCH NU glömde jag bort vad det var jag skulle skriva BARA FÖR DET! finemang, toppen, bra Evelina. du börjar bli på gamla dagar,( cenil med andra ord)


rätt så cool habibbi syrra iaf.

♣      HEJ SÅ LÄNGE!

Kommentarer
Postat av: Matilda

haha söt syrra<3!!:-)

2011-06-23 @ 11:28:03
URL: http://matildakarlssonnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0