cola badet,fullt med ren cola eller?

innan jag säger någoting annat vill jag bara säga att jag ruskigt snygg design och den är inte alls liten och skrumpen.. INTE ALLS,RIGHT?

haha, okej jag erkänner att det är dags att gör någonting åt saken, uppgift ett; skaffa ny design och inte storlek XXXXXS denna gång,okej?

badet idag var helt okej bra, dock badade jag inte! men det var skönt att även bara få vara sola,och småprata lite;)

Drog efter det hem till Mikaela,vi byggde hinder runt hela huset som vi jagade varandra och lekte kull, det var länge sedan jag verkligen vågade ha så kul,det ska skriva på en "måste lista" , så är det bara

(obs; Hennes hund polly är galen,det är en sak som är säker.. den var ute efter mig)


Jag på bryggan
(jag promenixar ensam och övergiven på bryggan)

...det där går ju också...


vilket gäng vi är!


nu förstår jag varför det kallas "kola-badet".

tja,varför inte lixom? klart man kan ha en bänk på bryggan!

här trummar man på..

tipspromenad på G"

fina tjejor!





Limpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan:D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0